O WebTop100 | Partneři | Informace pro média | Kontakty

WebTop100 > Klub > Aktuální program

Aktuální program Klubu WebTop100

Téma: Obsahová strategie

  • Termín: čtvrtek, 28. listopadu 2013 od 17:00
  • Místo konání: Hotel Adria (Václavské náměstí 26, 110 00 Praha 1 – zobrazit na mapě)

Zajímá vás Klub WebTop100? Chcete získat řadu zajímavých výhod? Staňte se Platinum členy a získejte vstup na následující čtyři kluby.

Upřesnění tématu

Obsahová strategie, Content Marketing, Inbound Marketing - je celkem jedno, které z těchto buzzwordů použijete, všechny se točí kolem toho samého - vytvářet a vhodně publikovat obsah, který zaujme vaše stávající zákazníky, přivede nové zákazníky a vhodně komunikuje vaši značku. A o čem všem budeme na klubovém večeru nad případovými studiemi diskutovat?

  • Co to vůbec obsahová strategie je?
  • Pro koho je a pro koho není vhodné se něčím takovým zabývat?
  • Proč je důležité mít na tvorbu zajímavého obsahu odvahu?
  • Jaké podklady k tomu potřebujete?
  • Čím začít a kdy?
  • Jak psát v dnešní době o produktech - z pohledu čtenáře i SEO?
  • Jak dosáhnout toho, aby za vás zajímavý obsah tvořili sami zákazníci? A kdy se tomu raději vyhnout?
  • Vytvářet obsah interně nebo outsourcovat a nechat to na agentuře?
  • Jak vyhodnocovat investice do obsahu?

Přednášky:

1. přednáška

Od copywritingu k obsahové strategii a zase zpátky

  • Obsahová strategie - buzzword buzerující copywritery? Zní vznešeně, a přitom práci bere od podlahy. Na příkladech si ukážeme, proč obsahová strategie (ne)má smysl a jaké výstupy očekávat, aby se váš obsah stal konkurenční výhodou.

Jan Ambrož, Senior Content Strategist & Copywriter (Dobrý web)

Kultivuje firemní texty, navrhuje obsahové strategie a snaží se je uvést v život. Od roku 2008 pracuje pro klienty společnosti Dobrý web, kde také vede školení copywritingu a content strategy. Píše blog Copywriter.cz. Linkedin profil.


2. přednáška

Uživatelsky orientovaná obsahová strategie

  • Jak budovat obsah, který uživatel najde, bude ho dál šířit a zapojí se do jeho tvorby.

Marek Prokop, Majitel společnosti (Prokop Software)

Začátkem 90. letech založil společnost Prokop software zaměřenou zpočátku na vývoj podnikového softwaru. Od roku 2000 se věnuje poradenství v oblasti internetového marketingu. Byl jedním ze zakladatelů projektu Dobrý web a agentury H1.cz. Linkedin profil.


3. přednáška

Obsahová strategie projektu ČiliChili

  • Představí obsahovou i marketingovou strategii úspěšného projektu firmy Vodafone – časopisu ČILICHILI a jeho webových verzí. Proč se jeho čtenáři vracejí a co je baví.

Martin Groman, Senior editor (Boomerang Publishing)

Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na FSV UK v Praze. Působil a stále působí v Českém rozhlase jako externí spolupracovník a rozhlasový dokumentarista, spolupracoval s Lidovými novinami, Respektem a dalšími periodiky. Je editorem několika knižních publikací. V letech 2004 – 2008 pracoval jako senior copywriter pro mobilního operátora Oskar a následně pro český Vodafone. V současné době působí jako senior editor ve vydavatelství firemních periodik Boomerang Publishing, kde se podílí na přípravě časopisů, webových stránek a speciálních projektů. Projekty, na kterých spolupracuje, získaly několik Zlatých středníků. Linkedin profil.


Archiv klubových večerů

Zajímají vás témata proběhlých klubových večerů? Chcete si prohlédnout fotogalerii či stáhnout prezentace vystupujících? Zdarma se zaregistrujte jako člen WebTop100 Start a získejte přístup do archivu klubu WebTop 100.

WebTop100 (www.webtop100.cz)

Copyright © 2001–2011 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.