O WebTop100 | Partneři | Informace pro média | Kontakty

WebTop100 > Klub > Napsali o klubu WebTop100

Napsali o Klubu WebTop100

„Klub WebTop100 je pro naši malou společnost přínosem především jako zdroj podmětů a inspirací pro náš další rozvoj. Velmi inspirativní jsou pravidelné setkání klubu. Kromě zajímavých témat nám účast na setkání přináší i možnost v klidném a přátelském prostředí poznat a prodiskutovat nějaký aktuální trend. Oceňujeme také možnost získat nezávislé hodnocení kvality našeho eshopu a odborné studie.“
Martin Pěnička, Ředitel společnosti, PENDA s.r.o.
Josef Drobílek
„Na klubových večerech se pravidelně potkávám s lidmi, kteří na svých pozicích řeší obdobné problémy a výzvy jako já. Většinou jsou naše názory na danou oblast podobné, ale díky zastoupení firem z různých odvětví se mohu setkat i s pohledem na věc z jiného úhlu. Mnohdy diskutujeme nad tématy zdánlivě nesouvisejícími s oborem, ve kterém pracuji. Díky tomu poznávám řešení, se kterými bych se při běžné práci nesetkal. Velice rád se těchto společenských večerů účastním, setkání bývají většinou inspirativní a prospěšná.“
Josef Drobílek, Marketingový specialista, Hypoteční banka, a.s.
„Členství v Klubu WebTop100 je pro nás zajímavé a přínosné z několika pohledů. Jednak se během setkání klubu můžeme podělit o zkušenosti s jinými firmami a dozvíme se, pro nás srozumitelnou formou, o novinkách v oboru a jejich využitelnosti pro konkrétní případy. Velkou výhodu vidíme v samotné soutěži. Díky ní získáváme důležitý feedback odborné poroty s podrobným rozborem našeho webu hned z několika hledisek. Konkrétní návrhy a připomínky se snažíme zohlednit při rozvoji našich webových stránek a posunout je tak opět o kus dál.“
Tomáš Kolář, Výkonný ředitel, Linet spol. s r.o.
Petra Kalábová
„Účast v letošním ročníku Klubu WebTop100 byla pro naši společnost velmi přínosná. Během klubových večerů i konference jsem měla možnost poznat se s kolegy z oboru působících v různých odvětvích a seznámit se s aktuální problematikou z odlišných úhlů pohledu. Nabyté znalosti z praktických příkladů, ale i doporučení porotců ze soutěže WebTop100 využijeme pro další rozvoj našich e-shopů. Zvláště oceňuji dostatečný prostor pro dotazy účastníků a vhodně doplněné případové studie. Ráda se Klubu zúčastním i v následujícím roce a již nyní se těším na nové poznatky, které jistě rozšíří mé dosavadní dovednosti.“
Petra Henychová, E-commerce manager, CEMOD – CZ s.r.o.
„WebTop100 je pro nás důležité ze 3 důvodů: umožňuje nám spatřit na případových studiích konkrétní výsledky nejnovějších přístupů v oblasti on-line komerce a marketingu; za druhé: setkávat se a navazovat kontakty s profesionály v oboru; a konečně také získat nezávislé hodnocení kvality našeho webu v rámci každoroční soutěže.“
Dalibor Kaláb, Marketing manager, IPEX, a.s.

WebTop100 (www.webtop100.cz)

Copyright © 2001–2011 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.