O WebTop100 | Partneři | Informace pro média | Kontakty

WebTop100 > Soutěž > Oborové a speciální žebříčky

Oborové a speciální žebříčky WebTop100

Vybíráme z ročníku 2011

Vítězové roku 2011

Kompletní výsledky

Fotografie ze slavnostního vyhlášení

Další fotografie

Do oborového žebříčku může být přihlášena webová prezentace jakékoli firmy, konkrétního výrobku nebo organizace. Podmínkou je, že webová prezentace musí být v českém jazyce.

Vedle oborových žebříčků se mohou soutěžící přihlásit také do speciálních žebříčků Microsite, Firemní Facebook page, Mobilní weby a Mobilní aplikace.

Oborové žebříčky pro rok 2012

Soutěž je rozdělena na 9 základních tematických kategorií. Kategorie obsahují žebříčky, do kterých se lze již přihlašovat. Vyhlašuje se nejen vítěz žebříčku, ale také vítěz celé kategorie. Web(y) lze zařadit do jednoho z následujících 24 oborových žebříčků:

  • Auto-moto
    • Výrobci vozidel
    • Prodejci
    • Náhradní díly a servis
  • IT
    • Webhosting
    • Informační systémy a služby
    • Výrobci hardware a software
    • Webdevelopeři
  • Telekomunikace
    • Telekomunikační služby
  • Finance
    • Banky
    • Pojišťovny
    • Finanční zprostředkovatelé
  • Obchod a služby
    • Maloobchod
    • Velkoobchod
    • Cestovní ruch
    • Služby
  • Průmysl a energie
    • Průmysl
    • Energetika
  • E-shopy
    • E-shopy
  • Gastronomie
    • Pivovary
    • Restaurace a bary
    • Vinaři a vinohradníci
    • Potravinářství
  • Transport
    • Přeprava osob
    • Přeprava zboží

Speciální žebříčky

  • Microsite – pro microsite je typické, že je vytvořena za účelem propagace konkrétního výrobku či služby. Je obvykle zábavného či komunitního charakteru. Microsite je často zaměřená na specifickou a velice úzkou cílovou skupinu. Proto přihlašovatel sděloval při přihlášení účel microsite a definoval její cílovou skupinu.
  • Firemní Facebook page – žebříček Firemní Facebook Page se bude v hodnocení převážně zaměřovat na míru integrace s firemním webem, na aktivitu na stránce a komunikaci s fanoušky, míru přizpůsobení stránky a použití aplikací a jejich vliv na počet fanoušků.
  • Mobilní weby – žebříček hodnotí webové stránky (a jejich mobilní verze) tvořené pro mobilní zařízení. Posuzovat se bude především umění přizpůsobit se danému zařízení, zobrazit informace důležité pro mobilní uživatele a také schopnost přizpůsobit obsah podle lokalizace.
  • Mobilní aplikace – na rozdíl od žebříčku Mobilní weby se tento žebříček zaměřuje na samostatné mobilní aplikace, které nemusejí být součástí některého firemního webu. Uživatel si je většinou může i stáhnout do mobilu.

Přihlášení do soutěže

  • Nyní se do soutěže můžete přihlašovat v rámci členství WebTop100 a získáte další výhody.
  • Přečtěte si o nových typech členství nebo rovnou vyplňte přihlášku.
  • Každou webovou prezentaci lze přihlásit pouze do jednoho oborového žebříčku.

Účastníci soutěže získávají

Každý účastník soutěže (člen WebTop100 Gold a Platinum) se může zúčastnit soutěže v rámci oborového žebříčku a také speciálních žebříčků. Člen Gold a Platinum získává také individuální písemné hodnocení webu od odborné poroty.

Individuální hodnocení webu

Odborné hodnocení webu z pohledu všech hodnocených oblastí od jednotlivých členů poroty. V rámci materiálu obdrží soutěžící zároveň bodové ohodnocení přihlášené webové prezentace, které tak umožňuje jednoduché porovnání s konkurencí.

Odborné studie WebTop100 2012

Jedná se o  čtyři studie shrnující aktuální trendy v oblasti internetového podnikání, tipy, doporučení, příležitosti a potenciální hrozby, které by neměly uniknout pozornosti každého majitele firemního webu.

Přístup na konferenci WebTop100

Zástupce firmy účastnící se soutěže WebTop100 získá také zvýhodněnou cenu vstupu (dle typu členství) na konferenci WebTop100 (běžná cena konference je 4950 Kč bez DPH) a zdarma vstup na slavnostní vyhlášení výsledků, které proběhne ve stejný den jako zmiňovaná konference.

Získaná ocenění samozřejmě mohou firmy následně využít v rámci vlastní marketingové komunikace.

Není nutné, aby web či nástroj přihlásil přímo vlastník webu. Web může například přihlásit i jeho tvůrce apod. – samozřejmě se souhlasem majitele webu. Zařazení do konkrétní kategorie navrhuje přihlašovatel. Pořadatel však má možnost zařazení případně upravit, aby byla zajištěna maximální porovnatelnost webových prezentací v rámci jednoho žebříčku.

WebTop100 (www.webtop100.cz)

Copyright © 2001–2011 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.