O WebTop100 | Partneři | Informace pro média | Kontakty

Generální partner:

Forpsi.com

Partneři:

Gemius Seznam Tuesday Business Network

Mediální partneři:

E15 Lupa.cz Marketing&Media Podnikatel Strategie.cz Živě.cz

Pořadatel:

Dobrý web

Produkce:

Internet Info

WebTop100 > Odborné studie

Odborné studie

WebTop100

Nenechte si utéct konkurenci ve svém oboru!

  • Odborné studie Odborné studie zaměřené na váš obor podnikání, názory předních českých firem a odborníků.
  • Vzděláváníkaždoroční konference, 4 klubové večery ročně, zvýhodněný vstup na více než 50 akcí a odborná školení.
  • Srovnání s konkurencísoutěž o nějlepší firemní web v jednotlivých oborech, speciální ocenění, individuální hodnocení, inspirace od konkurentů.
  • Networking – poznávejte inspirující osoby, mluvte osobně s konkurenty i partnery, řešte zdarma vlastní problémy se špičkami v oboru.

Více informací o možnostech členství

Členové WebTop100

Fotografie

Klubové večery

Konference

Slavnostní vyhlášení

Vyjádření člena WebTop100

Dalibor Kaláb
"WebTop100 je pro nás důležité ze 3 důvodů: umožňuje nám spatřit na případových studiích konkrétní výsledky nejnovějších přístupů v oblasti on-line komerce a marketingu; za druhé: setkávat se a navazovat kontakty s profesionály v oboru; a konečně také získat nezávislé hodnocení kvality našeho webu v rámci každoroční soutěže."
Dalibor Kaláb, IPEX

Další vyjádření o WebTop100

V rámci projektu WebTop100 vznikají odborné studie, které si kladou za cíl umožnit členům být neustále absolutní špičkou ve svém oboru v online prostředí. Obsah studií odráží:

  • aktuální trendy v online podnikání,
  • názory a pohledy předních odborníků v ČR i zahraničí,
  • konkrétní tipy, návody a strategie pro online business.

Přehled studií

Studie WebTop100 2011

Studie přehledně shrnuje stav firemních webů v roce 2011. Zároveň poskytuje velmi zajímavé názory odborníků nejen na internetový marketing na aktuální trendy na poli firemních webů a online marketingu.

Datum vydání: 25. 10. 2011

IT

Best practices pro mobilní web v oboru IT

Celosvětově neustále narůstá počet lidí, kteří na web přistupují z mobilního zařízení, především z chytrých telefonů. Společnost GARTNER předpovídá, že počet přístupu na web z mobilních zařízení převýší počet přístupů z klasických počítačů během roku 2012.

Bez mobilní verze webu již v současné době přicházíte o zákazníky.

Datum vydání: 4. 6. 2012

Finance

Best practices pro mobilní web v oboru finance

Celosvětově neustále narůstá počet lidí, kteří na web přistupují z mobilního zařízení, především z chytrých telefonů. Společnost GARTNER předpovídá, že počet přístupu na web z mobilních zařízení převýší počet přístupů z klasických počítačů během roku 2012.

Bez mobilní verze webu již v současné době přicházíte o zákazníky.

Datum vydání: 4. 6. 2012

E-shopy

Dashboardy v Google Analytics pro e-shopy

Dobrý web pro váspřipravil 6 dashboardů, bez kterých se při vedení internetového obchodu neobejdete. Jestli vám to bude málo, 6 navazujících reportů vás rychle dostane k užitečným datům.

Datum vydání: 4. 6. 2012

Studie českých e-shopů

Nedělejte stejné chyby jako vaše konkurence. Ať už v PPC reklamě, SEO, na sociálních sítích, či na webu samotném. Vyhněte se nesprávným rozhodnutím či prozkoumávání slepých uliček.

Datum vydání: 10. 9. 2011

Gastronomie

Best practices reklamy ve vyhledávačích pro gastronomické a potravinářské firmy

Vyhledávače zcela vytlačily dříve obvyklé zdroje první volby, jako Zlaté stránky nebo informační linky. Moderní vyhledávače umí odhadnout, že hledáte podnik ve svém okolí a nabídnou vám bohaté informace střižené „na míru“ – výpis nejlepších podniků ve vašem okolí spolu s mapou, nebo telefonní číslo na nejbližší podnik, spolu s popisem cesty.

Datum vydání: 4. 6. 2012

Transport

Best practices pro mobilní web v oboru transport

Celosvětově neustále narůstá počet lidí, kteří na web přistupují z mobilního zařízení, především z chytrých telefonů. Společnost GARTNER předpovídá, že počet přístupu na web z mobilních zařízení převýší počet přístupů z klasických počítačů během roku 2012.

Bez mobilní verze webu již v současné době přicházíte o zákazníky.

Datum vydání: 4. 6. 2012

Telekomunikace

Srovnání komunikace mobilních operátorů v sociálních médiích

Kanály českých mobilních operátorů v sociálních médiích dokazují, že stále vzrůstá potřeba přibližovat se svým zákazníkům a poskytovat jim jednoduchou možnost pro interakci.

Správně zvolená strategie pro sociální média a odpovídající aktivita vaší firmy v sociálních médiích má stále větší význam pro celkové vnímání vaší značky zákazníky.

Nechte se inspirovat a vyvarujte se stejných chyb.

Datum vydání: 4. 6. 2012

Auto-moto

Srovnání konfigurátorů na webech automobilek z pohledu UX

Studie poskytne odpověď na otázku, jakým způsobem zvládá 16 největších automobilek působících na českém trhu UX (user experience) svého významného obchodního nástroje – online konfigurátoru vozu.

V rámci výzkumu bylo hodnoceno 5 klíčových kritérií, které jsou z pohledu UX pro uživatele klíčové.

Datum vydání: 4. 6. 2012

Průmysl a energie

Best practices pro weby energetiky a průmyslu

Co musí z pohledu UX (user experience) splňovat kvalitní web průmyslových a energetických podniků? Jak přistupovat k návrhu a celkové informační architektuře takového webu?

Datum vydání: 4. 6. 2012

Obchod a služby

SEO pro maloobchod, služby a cestovní ruch

Cílem SEO je zlepšit nalezitelnost webu ve vyhledávačích a skrze tyto návštěvy získat nové leady. To, co je ale vždy klíčové je - kolik to bude stát – neboli za jaké prostředky je možné přivést nové návštěvníky, kteří mají o vaši službu zájem? Na tuto otázku neexistuje unikátní odpověď a vždy se závisí na tom, co nabízíte, kolik je konkurentů a jakou nabídku dostanete (od koho).

Datum vydání: 4. 6. 2012

WebTop100 (www.webtop100.cz)

Copyright © 2001–2011 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.