O WebTop100 | Partneři | Informace pro média | Kontakty

Generální partner:

Forpsi.com

Partneři:

Gemius Seznam Tuesday Business Network

Mediální partneři:

E15 Lupa.cz Marketing&Media Podnikatel Strategie.cz Živě.cz

Pořadatel:

Dobrý web

Produkce:

Internet Info

WebTop100 > Odborné studie > Studie: Dashboardy v Google Analytics pro e-shopy

Studie: Dashboardy v Google Analytics pro e-shopy

WebTop100

Nenechte si utéct konkurenci ve svém oboru!

  • Odborné studie Odborné studie zaměřené na váš obor podnikání, názory předních českých firem a odborníků.
  • Vzděláváníkaždoroční konference, 4 klubové večery ročně, zvýhodněný vstup na více než 50 akcí a odborná školení.
  • Srovnání s konkurencísoutěž o nějlepší firemní web v jednotlivých oborech, speciální ocenění, individuální hodnocení, inspirace od konkurentů.
  • Networking – poznávejte inspirující osoby, mluvte osobně s konkurenty i partnery, řešte zdarma vlastní problémy se špičkami v oboru.

Více informací o možnostech členství

Členové WebTop100

Fotografie

Klubové večery

Konference

Slavnostní vyhlášení

Vyjádření člena WebTop100

Dalibor Kaláb
"WebTop100 je pro nás důležité ze 3 důvodů: umožňuje nám spatřit na případových studiích konkrétní výsledky nejnovějších přístupů v oblasti on-line komerce a marketingu; za druhé: setkávat se a navazovat kontakty s profesionály v oboru; a konečně také získat nezávislé hodnocení kvality našeho webu v rámci každoroční soutěže."
Dalibor Kaláb, IPEX

Další vyjádření o WebTop100

Dobrý web pro váspřipravil 6 dashboardů, bez kterých se při vedení internetového obchodu neobejdete. Jestli vám to bude málo, 6 navazujících reportů vás rychle dostane k užitečným datům.

Ať jste marketingový manažer či produktový specialista, máte na starost optimalizaci pro vyhledávače, zbožové srovnávače nebo správu PPC kampaní, najdete si přehled právě pro vás.

Ukázka z obsahu

Proč si studii přečíst?

Všechny dashboardy budete mít ve svých Google Analytics během několika vteřin. Stačí kliknout na připravený odkaz k nasdílení reportu.

V rámci studie jsou připraveny reporty pro:

  • Marketingového manažera
  • Produktové manažery
  • Správce PPC kampaní
  • SEO specialisty
  • Specialisty na srovnávače zboží

Dozvíte se

  • Správným lidem správná data. Manažera nezahltíte složitými tabulkami, specialistovi neukážete obecné informace.
  • Zdůrazníte přínosy marketingových aktivit. Vyhodnocujte SEO, PPC a zbožové srovnávače podle obchodní výkonnosti.
  • Snížíte komunikační šum. Nechte specialisty na PPC a SEO, aby se navzájem učili ze „svých“ dat.

Společným prvkem všech reportů je důraz na obchodní výsledky. PPC kampaně nespouštíte pro legraci, ale aby vám vydělávaly. Ve zbožových srovnávačích jste přítomni také kvůli přivádění objednávek. Takže proč nezdůraznit, co vám konkrétní kampaně přinášejí?

O autoru studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.



Máte zájem o tuto studii? Kontaktujte nás na e-mail: roman.tosnar@webtop100.cz

WebTop100 (www.webtop100.cz)

Copyright © 2001–2011 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.