O WebTop100 | Partneři | Informace pro média | Kontakty

Generální partner:

Forpsi.com

Partneři:

Gemius Seznam Tuesday Business Network

Mediální partneři:

E15 Lupa.cz Marketing&Media Podnikatel Strategie.cz Živě.cz

Pořadatel:

Dobrý web

Produkce:

Internet Info

WebTop100 > Odborné studie > Studie: Best practices pro weby energetiky a průmyslu

Studie: Best practices pro weby energetiky a průmyslu

WebTop100

Nenechte si utéct konkurenci ve svém oboru!

  • Odborné studie Odborné studie zaměřené na váš obor podnikání, názory předních českých firem a odborníků.
  • Vzděláváníkaždoroční konference, 4 klubové večery ročně, zvýhodněný vstup na více než 50 akcí a odborná školení.
  • Srovnání s konkurencísoutěž o nějlepší firemní web v jednotlivých oborech, speciální ocenění, individuální hodnocení, inspirace od konkurentů.
  • Networking – poznávejte inspirující osoby, mluvte osobně s konkurenty i partnery, řešte zdarma vlastní problémy se špičkami v oboru.

Více informací o možnostech členství

Členové WebTop100

Fotografie

Klubové večery

Konference

Slavnostní vyhlášení

Vyjádření člena WebTop100

Dalibor Kaláb
"WebTop100 je pro nás důležité ze 3 důvodů: umožňuje nám spatřit na případových studiích konkrétní výsledky nejnovějších přístupů v oblasti on-line komerce a marketingu; za druhé: setkávat se a navazovat kontakty s profesionály v oboru; a konečně také získat nezávislé hodnocení kvality našeho webu v rámci každoroční soutěže."
Dalibor Kaláb, IPEX

Další vyjádření o WebTop100

Co musí z pohledu UX (user experience) splňovat kvalitní web průmyslových a energetických podniků? Jak přistupovat k návrhu a celkové informační architektuře takového webu?

Ukázka z obsahu

Proč si studii přečíst?

Více než polovina zkoumaných webů průmyslových firem se nezaměřuje na potřeby svých návštěvníků.

Více než 20stránková studie obsahuje:

  • Získáte seznam důležitých požadavků, které by web měl splňovat.
  • Doporučení a praktické ukázky špatných i dobrých zpracování vás navedou na správný směr, co by web měl (i neměl) obsahovat a jak jeho konkrétní části nejlépe zpracovat.
  • Typické uživatelské scénáře pro weby průmyslových a energetických firem a jejich naplnění.

Dozvíte se

  • jaké kvantum informací je vhodné návštěvníkovi webu nabízet
  • jak pracovat s konkurenčními výhodami
  • jak má vypadat správný objednávkový nebo poptávkový formulář

O autoru studie

ExperienceU je přední česká UX agentura, která je specializovanou UX divizí společnosti Dobrý web. Zaměřuje se na profesionální realizaci uživatelských výzkumů a uživatelského testování. Navrhuje špičková uživatelská rozhraní pro weby, mobilní zařízení či aplikace. ExperienceU disponuje profesionálně vybaveným usability labem.



Máte zájem o tuto studii? Kontaktujte nás na e-mail: roman.tosnar@webtop100.cz

WebTop100 (www.webtop100.cz)

Copyright © 2001–2011 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.