O WebTop100 | Partneři | Informace pro média | Kontakty

Generální partner:

Forpsi.com

Partneři:

Gemius Seznam Tuesday Business Network

Mediální partneři:

E15 Lupa.cz Marketing&Media Podnikatel Strategie.cz Živě.cz

Pořadatel:

Dobrý web

Produkce:

Internet Info

WebTop100 > Odborné studie > Studie: Best practices reklamy ve vyhledávačích pro gastronomické a potravinářské firmy

Studie: Best practices reklamy ve vyhledávačích pro gastronomické a potravinářské firmy

WebTop100

Nenechte si utéct konkurenci ve svém oboru!

  • Odborné studie Odborné studie zaměřené na váš obor podnikání, názory předních českých firem a odborníků.
  • Vzděláváníkaždoroční konference, 4 klubové večery ročně, zvýhodněný vstup na více než 50 akcí a odborná školení.
  • Srovnání s konkurencísoutěž o nějlepší firemní web v jednotlivých oborech, speciální ocenění, individuální hodnocení, inspirace od konkurentů.
  • Networking – poznávejte inspirující osoby, mluvte osobně s konkurenty i partnery, řešte zdarma vlastní problémy se špičkami v oboru.

Více informací o možnostech členství

Členové WebTop100

Fotografie

Klubové večery

Konference

Slavnostní vyhlášení

Vyjádření člena WebTop100

Dalibor Kaláb
"WebTop100 je pro nás důležité ze 3 důvodů: umožňuje nám spatřit na případových studiích konkrétní výsledky nejnovějších přístupů v oblasti on-line komerce a marketingu; za druhé: setkávat se a navazovat kontakty s profesionály v oboru; a konečně také získat nezávislé hodnocení kvality našeho webu v rámci každoroční soutěže."
Dalibor Kaláb, IPEX

Další vyjádření o WebTop100

Vyhledávače zcela vytlačily dříve obvyklé zdroje první volby, jako Zlaté stránky nebo informační linky. Moderní vyhledávače umí odhadnout, že hledáte podnik ve svém okolí a nabídnou vám bohaté informace střižené „na míru“ – výpis nejlepších podniků ve vašem okolí spolu s mapou, nebo telefonní číslo na nejbližší podnik, spolu s popisem cesty.

Ukázka z obsahu

Proč si studii přečíst?

97 % lidí volí online média pro vyhledání služby či produktu ve svém okolí.

Více než 20stránková studie obsahuje:

  • Strategie pro všechny typy gastronomických firem – ať už jste restaurace, vinařství nebo velký pivovar, máme pro vás konkrétní taktiku, jak využít potenciál reklamy ve vyhledávačích.
  • Nejnovější trendy – dozvíte se o posledních novinkách a trendech v oblasti PPC a místního vyhledávání.
  • Názorné příklady – podívejte se na reálné obrazovky výsledků vyhledávání, pochopte jejich strukturu.

Dozvíte se

  • Jak zasáhnout jen ty uživatele internetu, kteří mohou váš podnik navštívit, pomocí pokročilého cílení reklamy ve vyhledávačích.
  • Jak se znovu připomenout těm, kteří už vaši značku znají, jednoduše při prohlížení jejich oblíbeného webu.
  • Jak na internetu posílit svou značku a offline kampaně.
Pětina všech vyhledávání Google se týká služeb a zboží v okolí uživatele

Z našich zkušeností vyplývá, že plný potenciál PPC reklamy a místního vyhledávání stále využívá jen minimum českých firem, působících v oblasti gastronomie. To samo o sobě představuje obrovskou příležitost svou firmu výrazně zviditelnit online. Část těchto služeb je možno využít bezplatně – například zápisy do katalogů místních podniků. Placené služby pak umožňují firmě efektivně kontrolovat své výdaje a návratnost investic.

O autoru studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.



Máte zájem o tuto studii? Kontaktujte nás na e-mail: roman.tosnar@webtop100.cz

WebTop100 (www.webtop100.cz)

Copyright © 2001–2011 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.