O WebTop100 | Partneři | Informace pro média | Kontakty

Generální partner:

Forpsi.com

Partneři:

Gemius Seznam Tuesday Business Network

Mediální partneři:

E15 Lupa.cz Marketing&Media Podnikatel Strategie.cz Živě.cz

Pořadatel:

Dobrý web

Produkce:

Internet Info

WebTop100 > Odborné studie > Studie českých e-shopů

Studie českých e-shopů

WebTop100

Nenechte si utéct konkurenci ve svém oboru!

  • Odborné studie Odborné studie zaměřené na váš obor podnikání, názory předních českých firem a odborníků.
  • Vzděláváníkaždoroční konference, 4 klubové večery ročně, zvýhodněný vstup na více než 50 akcí a odborná školení.
  • Srovnání s konkurencísoutěž o nějlepší firemní web v jednotlivých oborech, speciální ocenění, individuální hodnocení, inspirace od konkurentů.
  • Networking – poznávejte inspirující osoby, mluvte osobně s konkurenty i partnery, řešte zdarma vlastní problémy se špičkami v oboru.

Více informací o možnostech členství

Členové WebTop100

Fotografie

Klubové večery

Konference

Slavnostní vyhlášení

Vyjádření člena WebTop100

Dalibor Kaláb
"WebTop100 je pro nás důležité ze 3 důvodů: umožňuje nám spatřit na případových studiích konkrétní výsledky nejnovějších přístupů v oblasti on-line komerce a marketingu; za druhé: setkávat se a navazovat kontakty s profesionály v oboru; a konečně také získat nezávislé hodnocení kvality našeho webu v rámci každoroční soutěže."
Dalibor Kaláb, IPEX

Další vyjádření o WebTop100

Většina provozovatelů internetových obchodů se snaží své weby posouvat dále směrem k vyšším obchodním výkonům, mnohdy jim v tom však brání řada problémů – často i snadno odstranitelných. Bohužel se velmi často ukazuje, že sami provozovatelé nevědí, v čem tkví hlavní potíž, respektive si neuvědomují podstatu problému, který jim brání v maximálním využití obchodního potenciálu jejich e‑shopu. A přitom správné pochopení problému je jediná možná cesta, jak jej efektivně vyřešit.

Ukázka z obsahu

Nejčastější problémy e-shopů, které studie pomáhá pochopit

  • Neefektivní PPC reklama
  • Nevhodná struktura reklamního účtu v PPC systému
  • Špatně zvolené či upravené landing page
  • Nevyužití potenciálu vyhledávací a obsahové sítě PPC systémů
  • Nezvládnutý redesign webu z pohledu SEO
  • Využívání nepovolených a velmi nebezpečných optimalizačních technik SEO
  • Špatné interní prolinkování webu
  • Nesprávný způsob komunikace e-shopu v sociálních sítích
  • Nulová integrace sociálních sítí do webu
  • Předčasné požadování osobních údajů
  • Nedostatečný či nekvalitní popis jednotlivých produktů
  • Mylná interpretace dat z Google Analytics
  • Nevyužívání webové analytiky jako nástroje pro rozhodování
  • ...a mnoho dalších.

O autoru studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.



Máte zájem o tuto studii? Kontaktujte nás na e-mail: roman.tosnar@webtop100.cz

WebTop100 (www.webtop100.cz)

Copyright © 2001–2011 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.