WebTop100 > Odborné studie > Studie českých e-shopů
Studie českých e-shopů
WebTop100
Nenechte si utéct konkurenci ve svém oboru!
- Odborné studie – Odborné studie zaměřené na váš obor podnikání, názory předních českých firem a odborníků.
- Vzdělávání – každoroční konference, 4 klubové večery ročně, zvýhodněný vstup na více než 50 akcí a odborná školení.
- Srovnání s konkurencí – soutěž o nějlepší firemní web v jednotlivých oborech, speciální ocenění, individuální hodnocení, inspirace od konkurentů.
- Networking – poznávejte inspirující osoby, mluvte osobně s konkurenty i partnery, řešte zdarma vlastní problémy se špičkami v oboru.
Více informací o možnostech členství
Členové WebTop100
Fotografie
Klubové večery
Konference
Slavnostní vyhlášení
Vyjádření člena WebTop100

"WebTop100 je pro nás důležité ze 3 důvodů: umožňuje nám spatřit na případových studiích konkrétní výsledky nejnovějších přístupů v oblasti on-line komerce a marketingu; za druhé: setkávat se a navazovat kontakty s profesionály v oboru; a konečně také získat nezávislé hodnocení kvality našeho webu v rámci každoroční soutěže."Dalibor Kaláb, IPEX
Většina provozovatelů internetových obchodů se snaží své weby posouvat dále směrem k vyšším obchodním výkonům, mnohdy jim v tom však brání řada problémů – často i snadno odstranitelných. Bohužel se velmi často ukazuje, že sami provozovatelé nevědí, v čem tkví hlavní potíž, respektive si neuvědomují podstatu problému, který jim brání v maximálním využití obchodního potenciálu jejich e‑shopu. A přitom správné pochopení problému je jediná možná cesta, jak jej efektivně vyřešit.
Ukázka z obsahu
Nejčastější problémy e-shopů, které studie pomáhá pochopit
- Neefektivní PPC reklama
- Nevhodná struktura reklamního účtu v PPC systému
- Špatně zvolené či upravené landing page
- Nevyužití potenciálu vyhledávací a obsahové sítě PPC systémů
- Nezvládnutý redesign webu z pohledu SEO
- Využívání nepovolených a velmi nebezpečných optimalizačních technik SEO
- Špatné interní prolinkování webu
- Nesprávný způsob komunikace e-shopu v sociálních sítích
- Nulová integrace sociálních sítí do webu
- Předčasné požadování osobních údajů
- Nedostatečný či nekvalitní popis jednotlivých produktů
- Mylná interpretace dat z Google Analytics
- Nevyužívání webové analytiky jako nástroje pro rozhodování
- ...a mnoho dalších.
O autoru studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.
Máte zájem o tuto studii? Kontaktujte nás na e-mail: roman.tosnar@webtop100.cz