O WebTop100 | Partneři | Informace pro média | Kontakty

Generální partner:

Forpsi.com

Partneři:

Gemius Seznam Tuesday Business Network

Mediální partneři:

E15 Lupa.cz Marketing&Media Podnikatel Strategie.cz Živě.cz

Pořadatel:

Dobrý web

Produkce:

Internet Info

WebTop100 > Odborné studie > Studie: SEO pro maloobchod, služby a cestovní ruch

Studie: SEO pro maloobchod, služby a cestovní ruch

WebTop100

Nenechte si utéct konkurenci ve svém oboru!

  • Odborné studie Odborné studie zaměřené na váš obor podnikání, názory předních českých firem a odborníků.
  • Vzděláváníkaždoroční konference, 4 klubové večery ročně, zvýhodněný vstup na více než 50 akcí a odborná školení.
  • Srovnání s konkurencísoutěž o nějlepší firemní web v jednotlivých oborech, speciální ocenění, individuální hodnocení, inspirace od konkurentů.
  • Networking – poznávejte inspirující osoby, mluvte osobně s konkurenty i partnery, řešte zdarma vlastní problémy se špičkami v oboru.

Více informací o možnostech členství

Členové WebTop100

Fotografie

Klubové večery

Konference

Slavnostní vyhlášení

Vyjádření člena WebTop100

Dalibor Kaláb
"WebTop100 je pro nás důležité ze 3 důvodů: umožňuje nám spatřit na případových studiích konkrétní výsledky nejnovějších přístupů v oblasti on-line komerce a marketingu; za druhé: setkávat se a navazovat kontakty s profesionály v oboru; a konečně také získat nezávislé hodnocení kvality našeho webu v rámci každoroční soutěže."
Dalibor Kaláb, IPEX

Další vyjádření o WebTop100

Cílem SEO je zlepšit nalezitelnost webu ve vyhledávačích a skrze tyto návštěvy získat nové leady. To, co je ale vždy klíčové je - kolik to bude stát – neboli za jaké prostředky je možné přivést nové návštěvníky, kteří mají o vaši službu zájem? Na tuto otázku neexistuje unikátní odpověď a vždy se závisí na tom, co nabízíte, kolik je konkurentů a jakou nabídku dostanete (od koho).

Ukázka z obsahu

Proč si studii přečíst?

Studie pro maloobchod, služby a cestovní ruch obsahuje:

  • SEO strategie pro konkrétní obory – jak najít a vybrat klíčová slova, jak optimalizovat konkrétní landing page.
  • informace o klíčových faktorech pro návštěvnost vašich stránek
  • tipy na vyhodnocování SEO

Dozvíte se

Základem SEO je obsah, ale unikátní!
  • Jak vyhodnocovat SEO – do SEO investujete peníze, proto potřebujete přesně vyčíslit finanční přínosy. Pozice, počet návštěvníků jsou špatné metriky.
  • Jak lidé vyhledávají vaši společnost?
  • Jak rozeznat specialistu od podvodníka?

O autoru studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.



Máte zájem o tuto studii? Kontaktujte nás na e-mail: roman.tosnar@webtop100.cz

WebTop100 (www.webtop100.cz)

Copyright © 2001–2011 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.