O WebTop100 | Partneři | Informace pro média | Kontakty

Generální partner:

Forpsi.com

Partneři:

Gemius Seznam Tuesday Business Network

Mediální partneři:

E15 Lupa.cz Marketing&Media Podnikatel Strategie.cz Živě.cz

Pořadatel:

Dobrý web

Produkce:

Internet Info

WebTop100 > Odborné studie > Studie WebTop100 2011

Studie WebTop100 2011

WebTop100

Nenechte si utéct konkurenci ve svém oboru!

  • Odborné studie Odborné studie zaměřené na váš obor podnikání, názory předních českých firem a odborníků.
  • Vzděláváníkaždoroční konference, 4 klubové večery ročně, zvýhodněný vstup na více než 50 akcí a odborná školení.
  • Srovnání s konkurencísoutěž o nějlepší firemní web v jednotlivých oborech, speciální ocenění, individuální hodnocení, inspirace od konkurentů.
  • Networking – poznávejte inspirující osoby, mluvte osobně s konkurenty i partnery, řešte zdarma vlastní problémy se špičkami v oboru.

Více informací o možnostech členství

Členové WebTop100

Fotografie

Klubové večery

Konference

Slavnostní vyhlášení

Vyjádření člena WebTop100

Dalibor Kaláb
"WebTop100 je pro nás důležité ze 3 důvodů: umožňuje nám spatřit na případových studiích konkrétní výsledky nejnovějších přístupů v oblasti on-line komerce a marketingu; za druhé: setkávat se a navazovat kontakty s profesionály v oboru; a konečně také získat nezávislé hodnocení kvality našeho webu v rámci každoroční soutěže."
Dalibor Kaláb, IPEX

Další vyjádření o WebTop100

Studie přehledně shrnuje stav firemních webů v roce 2011. Zároveň poskytuje velmi zajímavé názory odborníků nejen na internetový marketing na aktuální trendy na poli firemních webů a online marketingu.

Ukázka z obsahu

Co se ve studii dozvíte

  • Stav firemního webu pohledem specialistů na různé obory podnikání.
  • Názory předních českých odborníků na témata jako jsou:
    • Dosáhne Google+ velikosti a síly Facebooku?
    • Jak vyhodnocovat efektivitu marketingu v sociálních sítích?
    • Potřebují firmy opravdu lepší analytický nástroj, než jakým je Google Analytics?
    • Je nutno začít pracovat s emocemi uživatelů?
    • Mobilní web nebo mobilní aplikace?
    • SEO 3.0.
    • Co řešit interně a co přes agentury?

O autoru studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.



Máte zájem o tuto studii? Kontaktujte nás na e-mail: roman.tosnar@webtop100.cz

WebTop100 (www.webtop100.cz)

Copyright © 2001–2011 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.